Freitag, 25. April 2014

Going UP

Yesterday I made another Card with an Mo Manning image and used one of my favourite techniques to give a normally really simple card a little twist.



Here is a link for the Pop Up technique that I used on the card. The image are the girl and boy Version of "Going Up" from Mo Manning and the Sentiment is from the Simon says Stamp  "Sentiments of You Set"

Wishing you all a good start into the weekend ♥

Hugs,
Elena

Challenges:

DP2 Challenge - #228 Clean & Simple
Simon says Stamp - Keep it Clean & Simple

Kommentare:

  1. This lifted die-cut technique is so very effective, Elena - love your results! Thanks so much for sharing your card with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge.

    AntwortenLöschen
  2. What a Super CAS card Elena, I love the way you added the die over the top. What a great idea,
    Thanks for sharing with us at Mo's
    Hugs Mau xx
    have a wonderful weekend.

    AntwortenLöschen
  3. Wow! Das ist genial! Ich liebe die Farben und die schönen Details.
    Was für ein wunderschönes Projekt, alle Details sind atemberaubend!

    AntwortenLöschen
  4. Danke! Danke! Danke, liebe Elena! Diese bezaubernde Karte - die bei der TOP3-Abstimmung natürlich auch mein Favorit war - darf ich jetzt in den Händen halten und sie ist einfach nur toll! Wirklich lieb von dir mir die kleine Aufmunterung zu schicken, die auch goldrichtig kommt ... denn irgendwie ist gesundheitlich in diesem Jahr der Wurm drin. Nochmals tausend Dank an dich! Meine Kinder waren übrigens ganz neidisch, dass ich so schöne Post bekommen habe. ;-)

    Wünsche dir eine schöne Woche!
    LG, Anja

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...