Samstag, 8. Juni 2013

Dimensional Ruffle Card

Gestern habe ich ein Video auf Youtube gesehen, über Dimensional Ruffel Karten und ich fand die Technik richtig toll, also habe ich es auch mal versucht. Die Inspiration für die Farben habe ich bei dem neuen Tuesday Trigger auf dem Moxie Fab World Blog gefunden.

Yesterday I saw a video on Youtube about Dimensional Ruffle cards and I liked the technique, so I tried my hand at it. I got the color inspiration from the new Tuesday Trigger on the Moxie Fab World Blog.




Ich wünsche euch ein schönes Wochenende!

Wishing you a lovely weekend!

Supplies:


1 Kommentar:

  1. Hey Elena! Thanks for linking this up to this week's Tuesday Trigger in the Moxie Fab World! I'm so glad you joined in on all the fun! :)

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...