Donnerstag, 2. Mai 2013

Fairy Tabia

Hallo,

ich weiß das mein Post heute ein bißchen spät ist, aber ich bin im Moment ein bißchen abgelenkt :) Ich habe noch eine Karte mit einem Mo Manning Motiv gemacht, wieder eins meiner Lieblingsmotive "Fairy Tabia"

Hello,

I know my Post is late today, but I'm a little distracted at the moment :) I've made another Card with a Mo Manning Image, it's another of my favourites "Fairy Tabia"


Wünsche euch noch eine gute Nacht!

Wishing you a good Night!

Challenges:

DP2 - #183 Anything goes
Through the Craftroom Door - Anything goes



Supplies:




Kommentare:

  1. Hi Elena!! Ohhhhhh ohhhhhh ohhhhhh! Could this card be any cuter?! I just LOVE it!! And what absolutely stunning coloring!! I'm so glad you've joined us for this week's "Anything Goes" challenge at Mo's! Hugs. Pat Frank

    AntwortenLöschen
  2. Oh ja, die Fairy Tabia mag ich auch total gern! Deine Karte ist echt toll geworden, und die Koloration erst! Wie die Haare da so durch den Flügel schimmern - wahnsinn, wie genial das aussieht!
    Und ich finde es ganz wunderbar, dass du mal wieder Zeit für die Mo Challenge hattest - auch wenn du grad etwas abgelenkt bist. Du wirst uns doch sicher noch verraten, wovon, oder?!? ;-)

    GlG, Anja

    AntwortenLöschen
  3. What a delightful card....you really did an excellent job on coloring her dress.

    AntwortenLöschen
  4. Happy weekend my dear friend^_^
    Another wonderful card^_^
    Gorgeous details and colors^_^
    Big hugs,
    Sonia

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card! I love Mo Manning and you have colored your little fairy gorgeously! Glad you hsared this at TTCRD!

    Roxann

    AntwortenLöschen
  6. This is just stunning, your coloring is just brilliant.
    So glad you joined in on the fun this week at Mo's

    Hugs
    Debbie

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...