Sonntag, 7. April 2013

Oh Snap


Hallo,

endlich wird es hier wärmer, habe gerade 21°C gemessen XD

Gestern habe ich ein paar meiner noch ungenutzten Digi-Stempel. Auf dieser Karte habe ich den neuen fantastischen Freebie "Camera & Little Bird" von Torico/Birdie Brown für die April Challenge genommen:

Hello,

finally it's gettin' warmer here in Germany, our Thermometer just showed me 44°F XD

Yesterday I printed a few of my unused Digi-Stamps. On this card I used the fabulous new Freebie "Camera & Little Bird" from Torico/Birdie Brown for the April Challenge:



Ich lieeeeebe das Motive :) Ich habe Diamond Glaze von Judi Kins für die Linse, den Blitz und den Sucher...

I loooooooove this image :) I used Diamond Glaze from Judi Kins for the lens, the flash and the view finder...

Supplies:



Kommentare:

  1. Love your use of that sweet image, Elena! The colours are so bright and cheery and love gems that makes it pop!

    AntwortenLöschen
  2. Good afternoon my dear friend, I'm back from a short holiday in the mountains^_^
    This card is really wonderful, very beautiful image and colors used^_^
    Hugs,
    Sonia

    AntwortenLöschen
  3. Such a beautiful card, Elena. Your coloring is awesome! Thank you for joining this month's freebie challenge. :)

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...