Donnerstag, 11. April 2013

Enjoy this day!

Hallo,

gestern habe ich die süßesten Digi-Stempel gefunden. Sie sind von "Pee Wee Designs" und sooooo niedlich!

Ich habe "Modern Princess" für meine Karte genommen.

Hello,

yesterday I found the sweetest little Digi-Stamps. They're from "Pee Wee Designs" and sooooooo cute!

I used "Modern Princess" for my Card.



Ich wünsche euch noch einen schönen Tag ♥

Whishing you a nice Day ♥

Challenges:

Stamp & Fun = Creativity - #146 Mädchen/Girl
Through the Craftroom Door - Anything goes
Creative Inspirations - #209 Anything goes

Supplies:


Kommentare:

  1. *aaaaaah* Die ist ja herzallerliebst. ♥

    Bis morgen ! LG, Melanie ♥

    AntwortenLöschen
  2. She is adorable, Elena, I'm going to have to check those out! Love the layout and colours!

    AntwortenLöschen
  3. Ach, wie schnuckelig die (Motiv + Karte)ist! Toll, was du immer so "auftreibst". Da muss ich wohl auch bald mal stöbern gehen...

    LG und schönes Wochenende,
    Anja

    AntwortenLöschen
  4. Stunning card and lovely colours.
    The stamp is very sweet.
    Thank you for playing at SFC this week.
    Francy

    AntwortenLöschen
  5. I adore this fabulous card,the beautiful image and the colors used^_^
    Have a sweet weekend my dear,
    Sonia

    AntwortenLöschen
  6. Just Gorgeous! What a sweet Card. Thank you for sharing with TTCRD this week.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...