Dienstag, 9. April 2013

Blue Sky

Gestern habe ich ein wunderbares Tutorial über das Kolorieren von Himmel und Wolken von Kristy gesehen. Also habe ich mich mal selbst daran versucht. Der Himmel war einfach aber die Wolken sind ziemlich öde geworden, statt dessen habe ich Paper Piecing gemacht.

Habe die Farbvorgabe von der dieswöchigen "There she goes" Color Challenge genommen: 

Yesterday I saw a wonderful tutorial on sky and clouds from Kristy. So I tried it myself. The Sky was easy but the clouds were kinda dull.... so I paper pieced them instead.

I used the Color Scheme from the this weeks "There she goes" Color Challenge:




Wünsche euch noch einen schönen Tag ♥

Wishing you a nice day ♥

Supplies:



Kommentare:

  1. This is GORGEOUS! I love what you did with the happy smiling bees! The paper pieced plaid clouds are so pretty. Thanks for playing along with TSG! We hope you will join us again!

    AntwortenLöschen
  2. Ein super Kärtchen, Elena! Ich glaube zwar nicht, dass bei dir irgendwas öde aussieht, dennoch hast du es mit dem Paper Piecing gut und witzig gerettet! Auch der Himmel ist fantastisch geworden.

    LG, Anja

    AntwortenLöschen
  3. What a fantastic take on the colour challenge, Elena! I love the layout and those sweet bees on the tag! Love your paper piece clouds too!

    Thx for joining us at TSG!

    AntwortenLöschen
  4. Fab card, Elena! Thank you for playing along with us at TSG Stamps. :)

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...