Samstag, 13. April 2013

A little Easter Candy

Hallo,

Ich habe heute hier ein bißchen aufgeräumt, und habe dabei ein paar Blumen von "Wild Orchid Crafts" gefunden. Und da ich sie nicht mehr brauche, möchte ich sie als Oster Candy verschenken :)

Hello,

I did a little Spring Cleaning and I found a few Flowers from "Wild Orchid Crafts". And because I don't need them anymore, I would like to give them away as a little Easter Candy :)


1 x Two-Tone Copper Brown/Cream Mulberry Open Roses
1x Mocha Brown Mulberry Open Roses
1 x Two-Tone Chocolate Brown Mulberry Open Roses
1x Two-Tone Gray/Navy
7 x Two-Tone Antique Blue Cherry Blossoms Mulberry Paper Flowers
4 x Two-Tone Lilac Cherry Blossom Mulberry Paper Flowers
3 x Cream Cherry Blossom Mulberry Paper Flowers
and
1 little stamp "Docrafts Papermania Urban Stamps (Christmas Lights)"

tragt euch einfach bei Mr. Linky unten ein und in zwei Wochen werde ich dann den Gewinner auslosen. Ich wünsche euch Viel Glück!

just enter your Name with Mr. Linky down below and in two weeks I will draw a Winner. Good Luck!





1 Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...