Freitag, 22. Februar 2013

Thanks from the bottom of my he(art)

Huhu,

endlich scheint hier mal die Sonne hier in Soest... aber leider ist es immer noch eisig kalt.

Gestern Abend habe ich mich an mein Paper Smooches "I heart art" Set gewagt. Ich glaube, dies wird mein Lieblings Paper Smooches Set! Die Karte die ich gemacht habe, ist für die SPARKS Challenge, wo wir diese Cool Shades benutzen sollten:

Hello,

finally the Sun comes out here in Soest... but it's still awfully cold.

I finally used my new Paper Smooches Set "I heart art". I think it's going to be my new favourite Paper Smooches Set. The card I made, is for the SPARKS Challenge, where we have to use this Cool Shades:



Ich wünsche euch noch ein schönes Wochenende ♥

Wishing you all a nice Weekend ♥


Supplies:


Kommentare:

  1. Gorgeous card my beautiful Elena^_^
    Big hug,
    Sonia

    AntwortenLöschen
  2. Great job on the card... loving the splotches of colour!

    AntwortenLöschen
  3. Wonderful Card! I like it so much, I pinned it! :)

    AntwortenLöschen
  4. I LOOOOOOOOOOOOOOOOOVE this card--LOVE your use of these colors!!! LOVE the spatters and how soft the colors are! YOU ROCKED this challenge! NAILED IT! FAB x10000! THANKS for joining in the fun and playing along with us over at the Paper Smooches SPARKS challenge-- I hope you join in the fun with this week's challenge {picture perfect}!!!

    AntwortenLöschen
  5. Wow, die ist ja cool! Die ganzen Farbspritzer sind eine tolle Idee die Farbvorgabe umzusetzen. Und gut aussehen tut's natürlich auch! ;-)

    LG, Anja ♥

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...