Montag, 4. Februar 2013

conGRADulations


Hallo,

ich wünsche euch einen guten Start in die Woche :)

Am Wocheende habe ich wieder ein paar meiner noch nie kolorierten Digis von SOG ausgedruckt. Für diese Karte hier, habe ich "Teacher's Pet Tia" genommen. Ich habe sie in Schwarz/Weiß koloriert und nur den Apfel ist in einer knalligen Farbe, damit er ein bißchen hervorstich...Der Sketch ist von der Februar SOG Challenge.

Hello,

whishing you a good Start into the week :)

On the Weekend I colored a few of my SOG Digis. For this card I used "Teacher's Pet Tia". I colored her in Black and White, just the Apple is in Colour to make him Pop of the Card... The Sketch is from the February SOG Challenge.






Supplies:





Kommentare:

  1. Cool! Sehr interessanter Look. Das Motiv so zu kolorieren stelle ich mir nicht einfach vor...

    LG, Anja

    AntwortenLöschen
  2. Wow, fantastic black and white coloring! This is really cool! Thanks for joining the SOG challenge!!

    AntwortenLöschen
  3. wow wee great coloring.. thanks for joining us at Some Odd Girl..

    AntwortenLöschen
  4. What a gorgeous card ,this image is so sweet^_^ Love the beautiful details^_^
    Hugs,
    Sonia

    AntwortenLöschen
  5. Wow, your coloring is absolutely amazing. I love the details here, and your card is gorgeous too! So happy you joined us this month at Some Odd Girl!
    xoxo
    Leah

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...