Freitag, 4. Januar 2013

News Flash

Letzte Woche hatte mein Cousin seinen 20. Geburtstag und da brauchte ich natürlich noch eine Karte. Ich habe dafür mein neues (auch ein Weihnachtsgeschenk von meiner Schwester :)) Paper Smooches Set "Boob Tubes" und  das Set "Sentiment Sampler" genommen.

Last week was my Cousins 20th Birthday, and of course I had to make a card for him. I've used my new (another Christmas present from my sister :)) Paper Smooches Set "Boob Tubes" and the Set "Sentiment Sampler".




Wünsche euch ein schönes Wochenende ♥

Wishing you all a nice Weekend ♥

Challenge:

Paper Smooches SPARKS - Anything goes

Supplies:




Cardstock: Stampin UP
DP: MME Follow your heart - Be Amazing


Kommentare:

  1. Hi my dearest blog friend, Your new Birthday card is Just beautiful, so Joyful:)
    And I want to thank you for the fabulous surprise you sent me:) Another of Your gorgeous card, a Christmas card for e arrived This morning, I'm so happy, Thanks Thanks Thanks Thanks , you are sweety:)
    Big big big hug,
    Sonia

    AntwortenLöschen
  2. Hi Elena

    What a beautiful card - I love the CAS look and this is just perfect.

    I hope you have a great weekend.

    Toodle Pip

    Hazel x

    AntwortenLöschen
  3. Great card!!! So fun! Thanks for playing along with the SPARKS challenge this week! :)

    AntwortenLöschen
  4. WOW, deine CAS-Karten sind einfach genial! Toller style und immer mit dem gewissen Etwas - gefällt mir super gut! ... Und der "Weihnachtsmann" scheint es ja ziemlich gut mit dir gemeint zu haben. ;-)

    Freut mich übrigens sehr, dass dir die kleine Weihnachtsüberraschung gefallen hat! Das grüne Glas-Tannenbäumchen ist übrigens schon fast durchsichtig! ... falls du verstehst, was ich meine ... Richtig lecker! *räusper* Deine Wahl war auf jeden Fall gut, vielen lieben Dank nochmal dafür!

    GLG, Anja

    AntwortenLöschen
  5. Happy birthday to your cousin! FAB card---it's perfect for him! LOVE the papers and that "boob tube" set!! THANKS so much for joining in the fun and playing along with us over at the Paper Smooches SPARKS Anything Goes challenge!!! Can’t wait to see what you create for this week’s challenge– Vintage:)

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...