Sonntag, 13. Januar 2013

I'm not old...

Hallo,
der Geburtstag meiner Mutter ist morgen und hier ist die Karte, die ich für sie gemacht habe. Ich habe dafür "Stella" von Bugaboo Stamps genommen... ich liiiiiiebe Stella, sie ist so frech *g*

Hello,
my Mothers Birthday is tomorrow and here is the card I made for her. I used "Stella" from Bugaboo Stamps ... I loooove Stella she's so sassy *lol* 




Schönen Abend noch!

Have a nice Evening!

Challenges:
Catch the Bug - Anything Birthday
Di's Digis Designs - Try Something new (New Digistamp)



Supplies:




Kommentare:

  1. Happy Birthday to Your mom:)
    The card you made for her is fantastic:) Funny image and sentiment, made me smile:)
    Big hug,
    Sonia

    AntwortenLöschen
  2. Happy Birthday to your Mom! LOVE Stella...this card is just fantabulous! Thanks so much for joining us at Bugaboo's Catch The Bug Birthday Week Celebration!

    Julie

    AntwortenLöschen
  3. Ha, wie witzig! Die Bugaboo-Stempel mit den passenden Texten sind wirklich perfekt für humorvolle Karten! Finde ich ich total klasse, dass du deiner Mom so eine schenkst. Meine würde das wahrscheinlich doch etwas persönlich nehmen ... °.° *lol*

    LG, Anja

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous card. Love the image and colours.
    Thanks for joining Di's Digi Designs Challenge this time.
    Lorraine x

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card, love your colouring and the Stella stamps. Thanks for joining us at Di's Digis.

    AntwortenLöschen
  6. Hope your mom had a wonderful birthday! Stella is the best. Thanks so much for sharing with us this week at Catch the Bug!

    AntwortenLöschen
  7. LOVE IT - Happy Birthday to your mama!
    Thanks so much for playin’ along and celebratin’ Bugaboo’s 3rd Birthday with us this week!
    Be sure to check the blogs you visited on the hop to see if you’re a winner of one of the Bugaboo Images our designers used!
    Hugs & Happy Days!
    Min

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...