Freitag, 6. April 2012

Cute, Cheerful and Sunny

Huhu! Im Moment gehe ich meine Digi-Stempelchen von Some Odd Girl durch, deswegen werdet ihr wohl noch in den nächsten Tagen einige Karten mit Kristy's Stempeln sehen :) Aber die letzten Digi-Stempel waren ja auch sooo süß!

Meine heutige Karte ist mit "Shy Kaylee" und ich habe sie auf Make it Crafty Blending Card ausgedruckt und passend zum MME Papier "Miss Caroline - Fiddlesticks" koloriert.

Hello! At the moment I'm going through my Digi-stamps from Some Odd Girl, because of that you're going to see in the next days a few cards with Kristy's stamps :) But the last Digi-stamps were just too sweet to restist!

Todays card is with "Shy Kaylee" and I printed her on Make it Crafty Blending Card and colored her to match the MME Papers "Miss Caroline - Fiddlesticks".





Challenges:
Anything Goes - #64 Anything Goes
Simon says stamp - Favourite tool (Martha Stewart Scoreboard/Fiskars Cutter)
Papertake Weekly - Anything Goes
Cupcake Craft Challenge - #186 Sewing Box (Buttons & Twine)



Rezept/Recipe:

Stempel/Stamps: Some Odd Girl "Shy Kaylee"
Cardstock: Stampin UP "Veilchen/Concord Crush"
DP: MME "Miss Caroline - Fiddlesticks"
Embellishments: Knöpfe/Buttons (Stash)
Stanzer/Punches: Martha Stewart & Stampin UP

Copic Farben: E00/E01/E11/YR31/Y11/E30/BV0000/BV000/BV00/BV01/BV04/R81/R83/R85/
BG11/BG13/W00/W0/0/W1/W3/W5


Kommentare:

  1. Hi Elena

    Such a beautiful exquisite card - just love it - those papers are just stunning.

    Wonderful

    take care

    Hazel x

    AntwortenLöschen
  2. Oh this is so adorable! Thanks for joining us at Cupckae. keeley

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Elena,

    das ist wieder ein wundervolles Kärtchen von dir, die Farben sind so schön zart.
    Übrigens habe ich vorgestern eine ganz tolle Osterkarte von dir aus dem Briefkasten gefischt - das war vielleicht eine nette Überraschung! Hab vielen lieben Dank dafür, ich habe mich sehr über die lieben Ostergrüße gefreut!
    Ich kann dir leider nur auf diesem Weg ein schönes Osterfest wünschen - meine Kartenproduktion hat gerade Stillstand und für Ostern habe ich auch noch nichts gemacht... Nichts desto trotz: Genieß die Feiertage und sei lieb gegrüßt!

    Anja

    AntwortenLöschen
  4. Hi
    Love this gorgeous image (always love Some Odd Girl images), your colouring is perfect, and your layout fab!

    Thank you for joining in the challenge at Anything Goes this time, and hope to see you here again soon..

    Hugs
    Christine x

    AntwortenLöschen
  5. How adorable, love the image and the pattern paper that you chose... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous, Elena! Lovely image and colours and I love the buttons! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Delphine xx

    AntwortenLöschen
  7. Great card. Thanks for joining us at Papertake weekly.
    Angie x

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous Creation! Simply Stunning!! Thank you for joining us atAnything Goes Challenge Blog!
    Hugs
    Tamara

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...