Dienstag, 10. Januar 2012

tug my heartstrings

Wünsche euch einen schönen guten Morgen!
Heute wollte ich euch eine Karte zeigen, die ich für die neue Some Odd Girl Challenge - Bling me gemacht habe.

I wish you all a beautiful morning!
Today I wanted to show you a card, I made for the new Some Odd Girl Challenge - Bling me.


Als mein Motiv habe ich mich für meinen neuen SOG Stempel "In Stitches Tia" entschieden ... ist sie nicht einfach süß? Außerdem wollen sie viel "Bling" sehen, gleich 2 Sorten, ich hab gleich 4 gewählt (bin ein bißchen über Bord gegangen, mit dem ganzen Glitzer *g*) Ich habe einmal MME Lost & Found  "Fun Day Pearls",  Ranger Ice Stickles "Cherry Ice", atyou Spica "Clear" und Stampin UP "Jewels Basic Rhinestones"

As my Image I chose one of my new SOG stamps "In Stitches Tia" ... isn't she cute? At SOG blog they wanted for the new Challenge a lot of "Bling" at least two types, I chose four (I got a little overboard, with the Glitter *lol*) I have MME Lost & Found "Fund Day Pearl", Ranger Ice Stickles "Cherry Ice", atyou Spica "Clear" and Stampin UP "Jewels Basic Rhinestones"





Rezept/Recipe:
Stempel/Stamp: Some Odd Girl - "In Stitches Tia"
Cardstock: Stampin UP - "Melon Mambo"
DP: MME Six by Six - "Everyday Flair"
Embellishments: MME Lost & Found "Fun day pearl", Ranger Ice Stickles "Cherry Ice", atyou Spica "Clear", Stampin UP - "Jewels Basic Rhinestones", MFT Die-namics "File Tap"
Coloration: Copics

Copic Farben/Copic Colors: E000/E00/E11/E50/E51/E53/R00/R20/RV21/RV23/RV25/
R30/R32/R35/G82/G94/G99/YG91/YG93/YG99/W1/W3/W5


Kommentare:

  1. Die Kleene sieht aber wirklich total süß aus wie sie so ihr Herz knuddelt ... und manchmal muss man sich eben auch mal richtig mit Bling und Glitzer austoben können! Ich finde, es passt aber trotzdem alles gut zusammen!
    LG, Anja

    AntwortenLöschen
  2. This is so adorable. A girl after my own heart (using the same image as me)!! You have done an outstanding job with all the bling! Thanks for being ODD with us at SOG this fortnight!

    AntwortenLöschen
  3. I LOVE THIS! Beautiful colouring, and great job with the bling.
    Thanks for joining us at Some Odd Girl!

    AntwortenLöschen
  4. Oh, this is so sweet and adorable! Thanks for joining us at the SOG challenge!

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...