Freitag, 27. Januar 2012

Ein Weihnachtsgeschenk/ A Christmas present

Leider habe ich im Moment keine Karte die ich euch zeigen könnte, deswegen zeige ich euch jetzt das Weihnachtsgeschenk das ich für die liebe Heike gemacht hatte.

Unfortunately I have no card that I could show you, therefore I will show you a Christmas present that I made for the lovely Heike!





Ich habe ihr zu Weihnachten Stempelchen geschenkt und die mussten ja auch schließlich verpackt werden, deswegen habe ich für sie auch eine "Pizzabox" wie für meine Schwester (die ich hier gezeigt habe) gemacht. Für die Box habe ich das Mo Manning Motiv "Singing so beautiful" genommen und das Papier ist von MME "12 Days of Christmas".

I gave her Stamps as a present and they needed a little packaging, so I made a "Pizzabox" the same as the one for my sister (I showed the one here). For the box I chose this Image "Singing so beautiful" from Mo Manning and the Papers are from MME "12 Days of Christmas".




Dazu gab es dann noch ein Hängerchen und 3 Lesezeichen. Das Motiv für den Hängerchen ist von Sugar Nellie's Homegrown Collection mit dem Namen "Titania", das Papier ist von MME "Six by Six - a beautiful life".

Then I made a hanger and 3 bookmarks. The Image for the hanger is from Sugar Nellie's homegrown collection and is called "Titania", the paper are from MME "Six by Six - a beautiful life".


Die Motive für die 3 Lesezeichen sind alle von Mo Manning aus dem "Alice in Wonderland" Set "Alice with present and bow", "Queen of hearts", "Hatter", "Late", "Alice in Pencil" und den "March Hare" die Papiere für die Lesezeichen sind von MME "Lost & Found" Cosmo Cricket "Material Girl" und Kaiser Craft "Black & White timeless".

The Images for the 3 bookmarks are all from Mo Manning from the "Alice in Wonderland" Collection. They are called "Alice with present and bow", "Queen of hearts", "Hatter", "Late", "Alice in Pencil" und den "March Hare". The Paper are from MME "Lost & Found", Cosmo Cricket "Material Girl" and Kaiser Craft "Black and White timeless".

Kommentare:

  1. Jaaa, alles meins und so schön. Meine Kinnlade durchlief mehrere Stockwerke beim Auspacken ;o)

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...