Dienstag, 17. Januar 2012

Crushin Gwen

Diese Karte hier habe ich schon vor einer Woche gemacht, habe aber erst heute Zeit gefunden, sie zu fotografieren ...

I made this card last week, but I've just found the time to take a picture...


Ich habe für die Karte Corry's Sketch von "The Sketchy Challenges" genommen. Das Motiv das ich benutzt habe, ist von Some Odd Girl und heißt "Crushin Gwen". Das Papier ist von MME, die Blume ist aus Filz und ich habe sie mit der MFT Die-namics Stanze "Loopy Bloom" gemacht.

For the card I used Corry's Sketch from "The Sketchy Challenges". The Image that I used is from Some Odd Girl und is called "Crushin Gwen". The papers are from MME, I made the flower out of felt and I used the MFT die-namics die "loopy bloom".




Rezept/Recipe:
Stempel/Stamp: SOG "Crushin Gwen"
Cardstock: Stampin UP "Real Red"
DP: MME Lost & Found
Embellishments: MFT Die-namics Die "Loopy Flower", MME Lost & Found Brad, Stampin UP "Jewels Basic Rhinestones", Depot "Organzaband/Organza Ribbon"
Coloration: Copic

Copic Farben/Copic Colors:
E000/E00/E11/YR07/YR18/E08/E18/T5/T7/T9/
B00/B01/B02/R32/R35/R37


Kommentare:

  1. Wow, an den Sketch hätte ich mich nie im Leben getraut... Du hast ihn mit deiner tollen Karte super umgesetzt!
    LG, Anja

    AntwortenLöschen
  2. Adorable card, you colored her wonderfully.

    AntwortenLöschen
  3. Very sweet card with a fresh look. Love her red hair, which you've colored beautifully. Thanks for joining us @the Sketchy Challenges; please pop by later today to see the new sketch. Have a nice weekend!

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...