Samstag, 14. Januar 2012

Chocolate = Happiness

Obwohl meine Mutter heute Geburtstag hat und wir gerade am Feiern sind, wollte ich euch trotzdem eben noch schnell eine Karte zeigen, die ich heute morgen mit einem meiner neuen Stempel von MFT gemacht habe.

Although my mother's birthday is today and we're celebrating at the moment , I wanted to show you quickly a card that I've made this morning with one of my new stamps from MFT.



Mein neuer Stempel heißt "ALM - Dip Me in Chocolate" und ist soooo süß! Die Papiere sind von Basic Grey "Little Black Dress". Die Idee das Band zu flechten, habe ich hier gefunden.

My new Stamps is called "ALM - Dip Me in Chocolate" and is soooo cute! The Papers are from Basic Grey "Litlle Black Dress". The Idea to braid the Ribbon, I found here.



Ich wünsche euch noch einen schönen Samstag Abend und ich werde jetzt noch ein bißchen feiern, bevor ich heute Abend "Hennes Bender" sehen werde. *YAY*

I wish you a nice Saturday Evening and I'm going to celebrate with my mother a little bit, before I'm going to see "Hennes Bender"(a German Comedian) in the Evening. *YAY*

Rezept/Recipe:
Stempel/Stamp & Spruch/Sentiment: MFT "ALM - Dip Me in Chocolate"
Cardstock: Stampin UP - "Espresso" & "Real Red"
DP: Basic Grey "Little Black Dress"
Embellishments: Depot "Organzaband/Organza Ribbon", MFT "File Tap"
Coloration: Copics

Copic Farben/Copic Colors:
E0000/E000/E00/E11/E50/E51/E53/E21/E23/E25/E27/E29/R35/R37/E19/
BV01/BV02/BV04/T1/T3/T5/T7/T9/E70/E71/E74

1 Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...