Montag, 7. November 2011

So sweet!


Huhu! Heute kann ich euch endlich mal wieder eine Karte zeigen ... die letzte Woche war hier bei uns in Soest von Mittwoch bis Sonntag Kirmes (die größte Altstadt Kirmes Europas), da hatte ich natürlich erst Sonntag Zeit etwas kreativ zu werden.

Helloooo! Today I can finally show you a new card .... the last week we had in Soest (my home town) from Wednesday till Sunday a fair (the biggest inner city fair in Europe), because of that I had just Sunday time to be creative.



Die kleine süße Elfe ist neu (letze Woche mit 2 anderen bei mir eingezogen :O)) sie heißt Delia und ist von Sugar Nellie. Ich habe sie auf Make it Crafty's Blending Papier mit Memento "Tuxedo Black" gestempelt und passend mit Copics zu meinem neuen MME Papier "Six by Six - Darling Dear" koloriert. Der Schmetterling & die Blätter sind von Make it Crafty.

The sweet little elf is new (I got her and two others last week :O)) her name is Delia and she's from Sugar Nellie. I stamped her with Memento "Tuxedo Black" on Make it Crafty Blending Paper and colored her with my Copics to match my new MME Paper "Six by Six- Darling Dear". The Butterly and the Leaves are from Make it Crafty.

Rezept/Recipe:

Stempel/Stamp: Sugar Nellie "Delia"
Cardstock: Stampin UP "Real Red/Sahara Sand"
DP: MME "Six by Six - Darling Dear"
Embellishment: Make it Crafty "Butterly Leaves - Lasercut Chipboard)
Coloration: Copics

Copic Farben/Copic Colors:
E000/E00/E11/YR20/YR21/E97/E99/R35/R37/E19/R00/R20/BG72/BG75/BG78/
W1/W3/W5/Y32/Y35/Y38/E31/E33/E35/BG70

Jetzt zeige ich euch noch ein paar Fotos von unserer Kirmes, leider sind es dieses Jahr nicht viele Fotos geworden (hatte Spätschicht und konnte deswegen nur einmal Abends gehen) :

Now I show you a few pictures of our Fair, sadly I couldn't take to many pictures ( I had the late shift from 2 p.m. till 10 p.m.)






1 Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...