Sonntag, 27. November 2011

Checked by Santa!

Wünsche euch allen einen schönen 1. Advent :O)

Diese Woche habe ich endlich mal wieder eine Karte für eine meiner Lieblings Challenges gemacht und zwar für Mo's Digital Challenge :O)

This week I finally could find the time to make a Card for one of my favorite Challenges. It's for Mo's Digital Challenge :O)


Diese Woche ist das Thema "Elfen, Feen, Santa oder Schneemänner" und ich habe mich für eine Elfe entschieden und zwar für einen der "North pole employee #5533 and #3355". Für die Karte konnte ich dann auch endlich eine meiner neuen Die-namics Stanzen "Rolled Roses" von MFT benutzen. Habe die Rosen aus Filz gemacht, den ich hier noch rumliegen hatte. Der Spruch ist von Waltzing Mouse stamps aus dem Set "Around Christmas Time" das Papier war ein Geschenk meiner Schwester :O))) und es ist von Art Talent.

This week is the theme "Elves, Fairies, Santa or Snowmen" and I've chosen an elf, one from the Set "North pole employee #5533 and #3355". I used one of my brand new Die-namics Dies "Rolled Roses" from MFT and I used Felt for the first time for them. The Sentiment is from Waltzing Mouse Stamps from the Set "Around Christmas Time" and the Paper was a present from my sister :O)))




Rezept/Recipe:
Stempel/Stamps: Mo Manning "North Employee #5533 and #3355"
Waltzing Mouse Stamps "Around Christmas Time"
DP: Art Talent
Cardstock: Stampin UP "Saharasand and Real Red"
Embellishments: MFT "Rolled Roses"
Coloration: Copics

Copic Farben/Copic Colors:
R35/R37/E19/E000/E00/E11/YG01/YG03/YG17/YG91/YG93/YG95/YG97/
C1/C3/C5/0/W1/W3/W5/E50/E51/E53/V01/V04/V06

Kommentare:

  1. Hi Elena...how wonderful to see you!!! Busy time of year, huh?! I'm so glad you had a bit of time to make this gorgeous card! I soooo love your work! Beautiful colors and design...and your coloring is stunning, as always!! Thanks so much for playing in this week's challenge at Mo's!! I look forward to see more of you, sweet girl! Hugs. Pat Frank

    AntwortenLöschen
  2. This is adorable, Elena! I love those felt roses! Glad you joined us in Mo's Challenge.

    AntwortenLöschen
  3. Total niedlich ! LG, Melanie

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...