Dienstag, 25. Oktober 2011

A spooktacular Halloween!

Meine heutige Karte ist eine Halloween Karte, speziell für die Challenge bei Some Odd Girl . Dort ist das Thema "Black and White Colored Image" ...

Today I've made a Halloween card for the Challenge at  Some Odd Girl. The Theme is "Black and White colored Image" ...


Ich habe mich für Witchy Mae als mein Motiv entschieden und das Papier ist von MME "Mischievous". Der Spruch und die Fledermäuse sind von There she goes. Den Spruch habe ich mit Versamark & Black Sprakle Embossing Pulver auf Pergament von Stampin UP embossed, damit dahinter noch das tolle Papier von MME sehen kann.

As my image I chose Witchy Mae and the papers are from MME's "Mischievous". The Sentiment and the bats are from There she goes. I've embossed the Sentiment with Versamark and Black Sparkle Embossing Powder from Ranger on Vellum from Stampin UP, because I embossed the Sentiment on Vellum you can see the great paper from MME.



Rezept/Recipe:
Stempel/Stamps: Some Odd Girl "Witchy Mae"
There she goes "Hauntingly Delightful"
Cardstock: Stampin UP "Schwarz/Black"
DP: MME "Mischievous"
Embellishments: Ranger "Ice Stickles - Gold"
Stampin UP Satinband/Satinribbon "Schwarz/Black"
Coloration: Copics

Copic Farben/ Copic Colors:
C1/C3/C5/C7/C9

Kommentare:

  1. Mein Güte, sind die Fledermäuse und auch die "Hexe" niedlich! Mit Halloween hab ich ja eigentlich nicht viel am Hut, aber deine Karte finde ich echt toll. Wiedermal eine sehr schöne Gestaltung...
    LG,
    Anja

    AntwortenLöschen
  2. Witchy Mae is flying high girl! Fantastic design! lovely layout. Great ribbon & a pumpkin punch! YAHOO!! Thanks for being ODD with us this week!

    AntwortenLöschen
  3. Really cool! And spooky! You have rocked this challenge! Thanks for joining us at Some Odd Girl!

    AntwortenLöschen
  4. I LOVE this! Great colouring with the image, and I love the papers! Thanks for joining our ODD challenge!

    AntwortenLöschen
  5. Fabulous card - you did an amazing job coloring Mae! Love your added sparkle the bat and your use of vellum!!! Fab sentiment too!
    Thanks for being Odd with us at Some Odd Girl!
    Hugs,
    M

    AntwortenLöschen
  6. Fab card, love the image and your colouring...and all the little touches make this card amazing. Thanks for joining our B&W challenge on Some Odd Girl.
    Caz
    x

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...